srijeda, 29. ožujka 2017.

Uvodna Objava


Dobro došli! Ja sam GOTNW i ovo je moj blog. O kečerima. Za ime bloga sam izabrao novokovanicu koja mi je puno prikladnija za kečere nego za helikopter, pogotovo onako kako se stereotipno doživljavaju. Osnovao sam ovaj blog prvenstveno radi toga kako bi arhivirao svoje kečerske recenzije, a i također zato što su me označenice na PWO forumu (tj. njihov nedostatak u određenim dretvama i različita uporoba od korisnika od korisnika) počele živcirati jer su mi otežavale pretraživanje recenzija koje bijah prethodno napisao. Inače toplo preporučujem svakome tko je zainteresiran da ga posjeti, odlično mjesto ako želite naučiti više, pogotovo dijelovi koji se strogo vezuju za kečere poput podforuma za recenzije mečeva i diskutiranje o općenitim pojavama u kečera. Možete to učiniti na sljedećem linku:
http://prowrestlingonly.com/
Moji drugi interesi uključuju borilačke vještine, bilo MMA, judo, sumo, kikboks ili nešto petnaesto, sumnjam da ću pisati o njima ovdje (uopće ili puno) ali ako me mislite pratiti na twitteru očekujte dosta sadržaja vezanog uz njih. Većina recenzija će biti na engleskom jer ih takve trenutno pišem iako možda postavim stare recenzije na hrvatskom ili neke isječke iz rasprava koje su naravno mnogo sočnije tako.

Welcome! I am GOTNW and this is my pro wrestling blog. I started it for I wanted to archive all my wrestling reviews and because I the lack of/incosistent use of the tags in the PWO forum threads made my search for all reviews I wrote there harder. It's a great place which I urge everyone who wants to learn more about wrestling to check out, I provided the link above.
Zrakomlat roughly translates to air puncher, it's a croatian neologism for a helicopter. I found it fitting.

Nema komentara:

Objavi komentar

Koji Kanemoto vs Yoshihito Sasaki-ZERO-1 10.10.2005.

Kanemoto is such a great prick invader, it's a joy to watch. He completely overwhelms Sasaki in what is a near squash match just blast...